7 Ekim 2016 Cuma

Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu

 

 Kremlere karşı ayrı bir düşkünlüğüm söz konusu :) Özellikle kış ayları yaklaşırken kuruyan cildimize bir iyilik yapmak açısından bu yazının faydalı olabileceğini düşündüm. Farklı bir nemlendirici arayışı içindeyken bu ürün benim için çok faydalı oldu.  Üstündeki zeytinyağlı yazılı ve pompalı olması almam da tabiî ki bir diğer etken.

Kremi yaklaşık 1- 1.5 aydır kullanıyorum. Gayet ince yapılı ve emilimi çok kolay. Akışkan olması emilimi açısından aklınızda soru işareti bırakabilir ama ben kısa sürede emildiği için bu konuda bir sıkıntı yaşamadım.

İçeriğini merak edenler için paraben içermiyor. Zeytinyağlı ve E vitamini içeriyor. Fiyatı 4.75 civarıydı. Kokusu da gayet güzel. Yoğun kokulardan rahatsız olmuyorsanız denemenizi tavsiye ederim :)
Sevgiler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder