14 Ekim 2016 Cuma

AVENE EMULSİON 50+ GÜNEŞ KREMİ.... :)

Merhabalar

-Eskiden yani 3-4 yıl öncesine kadar çok fazla güneş kremi kullanan biri değildim. Yüzümde ufaktan güneş lekeleri oluşmaya başlayınca güneş kremi kullanmanın ne kadar önemli bir şey olduğunu fark ettim. Kendime, cildime uygun güneş kremi arayışı içine girdim. Araştırmalarım sonucunda ihtiyacıma uygun ve uygun fiyatlı bir güneş kremi buldum. Bakınız : Avene emülsion 50+ güneş kremi J


İsterseniz Avene emülsion kremin kimler kullanabilir, etkileri nelerdir bir bakalım:

- Normal-Karma'dan Yağlı Ciltler için Çok Yüksek Faktörlü Güneşten Koruma Kremi

-Avene Dermatoloji Laboratuarları UVA ve UVB ışınlarına karşı güneşin zararlı etkilerinden korumak için yüksek seviyeli etkin korumayı sunar.

-Yeni jenerasyon MPI-SORB güneş filtresi cildinizi sadece kısa UVA ve UVB ışınlarından değil cildin alt katmanlarına kadar etkili olduğu için zararlı etkileri çok iyi bilinen, uzun UVA ışınlarından da korur.
-Ürünün sevdiğim bir diğer özelliği de pompalı olması. İstediğiniz, ihtiyacınız kadar olan ürünü sıkıyorsunuz ve cildinize uyguluyorsunuz.


-Ürün cilde uygulandıktan sonra kısa sürede emiliyor ve beyaz beyaz lekeler bırakmıyor.

-Koku bakımından rahatsız edici bir kokuya sahip değil bana klasik krem kokularını çağrıştırıyor.

-Ürün benim tüm isteklerime cevap verdi ve isteklerimi karşıladı. Cildinizi makyaja hazırlaması konusunda da rolü büyük. Kendisi şiddetle tavsiye edebileceğim bir üründür. Ben ürünü n11.com ‘dan aldım sizlere de ürüne ulaşabilmeniz ve uygun fiyata sahip olmanız adına aşağıya linki bırakıyorum.
Sevgiler..

http://urun.n11.com/yuz-bakim-setleri/avene-emulsion-spf50-gunes-kremi-P101471749


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder